Produktový katalog WisePorter: Využijte vše, co o zákazníkovi víte

Podnikáte v e-commerce, finančnictví, bankovnictví, telekomunikacích nebo energetice? Nebo vyrábíte auta, distribuujete léčiva, provozujete on-line srovnávače? Usnadněte si práci s chytrým produktovým katalogem WisePorter. Tento modelační framework toho dokáže mnohem více než obyčejná databáze produktů, kterou možná dosud používáte.

Automatická správa produktů a nabídek na pár kliknutí 

Produktový katalog možná znáte pod názvem Product Information Management (PIM). Jde o software pro strukturovanou evidenci produktů a automatizovanou správu nabídky. Pojďme tuto suchou definici oživit a zasadit do současných trendů. 

Pryč je doba, kdy provozovat např. e-shop znamenalo mít seznam položek a nechat zákazníky, aby se v nabídce zorientovali sami. S chytrým produktovým katalogem obsahujícím dynamická pravidla dnes využijete vše, co o zákazníkovi víte. 

Ve WisePorter totiž vytváříte nabídky automaticky a na míru (personalizace) každému klientovi nebo skupině. Díky maximálně relevantním a „na míru ušitým“ nabídkám mu prodáte podstatně více a efektivněji – a za podmínek přizpůsobených přesně pro něj. Třeba s individuální slevou, ovšem vždy dle předem daných pravidel a mantinelů. 

Produktový katalog WisePorter přitom může obsahovat libovolné druhy produktů či služeb. Využijete ho, ať prodáváte pojištění, auta či pneumatiky, léky, trička a mikiny, sportovní vybavení nebo třeba balíčky telco služeb. 

Jak WisePorter pomůže vašemu byznysu?

  • V oblasti e-commerce se uplatňuje zejména pro okamžité (a prakticky neomezené) navyšování výkonu, personalizaci nabídek každému zákazníkovi na základě nákupní historie a dalších dat, cross-sell a up-sell byznysové scénáře, tvorbu produktových balíčků (včetně produktů od různých dodavatelů) a pro bezpracné zapojení dodavatelů.
  • Automobilky využijí WisePorter jako zdroj informací pro konfigurátory, v nichž si zákazníci „naklikají“ auto svých snů, a ihned vidí jeho cenu i dostupnost. 
  • V případě bank uchovává nabídku všech nabízených bankovních produktů, a to jak aktuálních, tak i těch, které si klienti sjednali před lety. Navíc umožňuje sdílet produktovou nabídku ve skupině sdružených firem (např. banka, pojišťovna a leasingová společnost) a vypočítat nabídku zákazníkovi na míru (personalizace a individualizace).
  • U srovnávačů (pojištění, energie atp.) obsáhne WisePorter aktuální nabídku mnoha subjektů na trhu, na jejímž základě srovnávač vybírá konkrétnímu klientovi nejvhodnější variantu. 
  • Telekomunikačním operátorům pomůže nabízet pouze technicky proveditelné kombinace různých druhů služeb, automaticky zpracovat objednávky do nastavení sítě a zahrnout do nabídky i produkty partnerů a lokálních operátorů.
  • V energetice se uplatní zejména u doplňkového prodeje nekomodit (fotovoltaických elektráren, chytrých domácností či vytápění atp.). Pro tyto nekomodity spočítá cenu balíčků z několika komponent a klientům nabídne smysluplné kombinace. Zároveň sleduje ceny dodavatelů a zohlední i klientovu lokalitu.
  • Farmaceutickým společnostem pomůže přehledně evidovat celou paletu informací o lécích a jejich alternativách, stavu dodávek, aktuálních cenách a jejich změnách na trhu, automatizovat objednávky a sledovat jejich stav. Také automatizovaně hlídá slevy, akce a legislativou dané limity marží.

Zkraťte time-to-market z měsíců na minuty. A bez IT.

Katalog propojuje interní systémy (ERP, produkce) se systémy obchodních partnerů a s prodejními kanály. A jak už bylo řečeno, personalizuje a individualizuje nabídky, s nimiž pracují lidé z business oddělení. 

Protože tito lidé nebývají experty na IT, při vývoji softwaru i designu uživatelského rozhraní se kladl zásadní důraz na to, aby použití bylo v praxi co nejjednodušší a intuitivní. I běžný business uživatel tak může ve WisePorter vytvářet nabídky, kampaně a designovat produkty samostatně. Bez IT projektu, bez vendor-lock, na pár kliknutí a v řádu minut. A tedy mnohem levněji.

Dalo by se to popsat i tak, že produktový katalog WisePorter je jako dětská stavebnice, kdy z předem definovaných dílků a v souladu s předem definovanými pravidly lze snadno postavit takřka jakoukoli nabídku nebo produkt – a ihned je v praxi otestovat. 

Už jen tím zkrátíte time-to-market z měsíců na minuty. A zároveň získáte řadu sekundárních výhod:

  • Excelové tabulky plné nechtěných chyb i nekonečné přeposílání e-mailů v rámci firmy nejsou potřeba – všechny informace k produktům i kampaním jsou každému dostupné na jednom místě.
  • WisePorter není rigidní software, ale modelační nástroj. Proto si ho můžete jednoduše přizpůsobit a nadále používat, i když se váš byznys od základu změní.
  • Díky pokročilé personalizaci a vestavěným pravidlům pro individualizaci nabídek poskytnete on-line zákazníkům osobní zákaznický zážitek jako „paní s kalkulačkou“ v kamenných pobočkách.
  • Protože na zákazníky budete komunikovat skutečně relevantní nabídky a nebudete je „spamovat“, kromě vyšších zisků můžete očekávat i silnější emocionální vazbu ke značce nebo firmě

Kompletní informace o produktovém katalogu WisePorter najdete na webu wiseporter.cz.

Sdílet s přáteli